اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از مرکز ناباروری و سرطان‌شناسی در بیمارستان خاتم‌الانبیا بهشهر

همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار بهشهر و مسوولان شهرستانی  مرکز ناباروری و سرطان شناسی در بیمارستان خانم الانبیا بهشهر  افتتاح شد.

بهره‌برداری از مرکز ناباروری و سرطان‌شناسی در بیمارستان خاتم‌الانبیا بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، علی‌اصغر میرزایی اظهار کرد:  همزمان با هفته دولت و با حضور  ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس جمهور، استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان  استانی و شهرستانی  مرکز ناباروری و سرطان شناسی در بیمارستان خانم الانبیا بهشهر  با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد که می تواند در رفع بسیاری از مشکلات در این حوزه گره گشایی کند.

وی افزود: بهداشت و درمان در سال‌های اخیر دارای رشد و توسعه بسیار بالایی بوده و با حضور فعال خیران در بهداشت و درمان شاهد ساخت و سازهای مختلف در مراکز و خانه‌های بهداشت  کلینیک‌ها و مراکز درمانی بودیم.

فرماندار بهشهر  خاطرنشان کرد: مرکز ناباروری بهشهر هم به همت و تلاش دکتر ملک‌پور و همسرشان در دستور کار قرار گرفت و اکنون با افتتاح این‌مرکز شاهد بالندگی در این بخش خواهیم بود.

میرزایی همچنین با اعلام اینکه در حوزه بهداشت و درمان بهشهر  در هفته دولت ۲۴۱ میلیارد  ریال پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: افتتاح مرکز ناباروری و سرطان شناسی در بیمارستان  الانبیاء بهشهر، افتتاح، مرکز و آموزشگاه بهورزی، خانه بهداشت روستای امیرآباد ، پایگاه شماره ۲ خلیل شهر و خانه سلامت روستای پابند بهشهر از جمله طرح های بهداشت و درمان بهشهر در هفته دولت بهشهر است.

وی گفت: همه تلاش ما برای توسعه همه‌جانبه شهرستان و تلاش برای جبران عقب ماندگی ها و معًلات است که با همه توان در این بخش تلاش داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول