اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زارع: می دانستیم مقابل نساجی چگونه بازی کنیم/ همه می دانند ما بدون مهاجم بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: می دانستیم مقابل نساجی چگونه بازی کنیم.

زارع: می دانستیم مقابل نساجی چگونه بازی کنیم/ همه می دانند ما بدون مهاجم بازی می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان  در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: امروز بازی خوبی را بین دو تیم نساجی و ملوان شاهد بودیم. بازیکنان من اگر امروز باهوش بودند می‌توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند. ما امروز می‌دانستیم که در مقابل نساجی چطور بازی کنیم. ما از ضد حملات خود استفاده خوبی نکردیم و همین امر باعث شد تا فرصت‌های خود را از دست بدهیم.

وی افزود:‌ بازیکنانم در خط حمله تاکتیک‌هایی را که گفته بودیم نتوانستند پیاده کنند اما به هر حال بازی خوبی را شاهد بودیم. نساجی هم تیم بسیار خوبی است و می‌تواند در ادامه بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص اعتراض کادر فنی دو تیم به داوری عنوان کرد:‌ من در خصوص داوری صحبت نکنم بهتر است چرا که اعتراض هر دو تیم به قضاوت داوری نشان‌دهنده خیلی چیزها بود. اعتراض‌های ما در بازی به دلیل اشتباهات فاحش داوری بود. تصمیماتی که داور بازی در این دیدار گرفت خود باعث اعتراض‌ها شد. به نظر من داور بازی می‌توانست به دور از حاشیه‌ها قضاوت بهتری را داشته باشد.

زارع در خصوص چمن ورزشگاه وطنی اظهار داشت: کیفیت چمن ورزشگاه وطنی نسبت به قبل خیلی فرق کرده و بهتر شده اما می‌تواند بهتر از این هم باشد. حضور تماشاگران نساجی در این دیدار خواسته تیم ملوان بود چرا که ما خودمان می‌خواستیم هواداران نساجی بیایند و ورزشگاه را پر کنند. تیم‌های شمالی مانند نساجی و ملوان همیشه با حضور تماشاگران‌شان قدرت دو چندانی می‌گیرند و می‌توانند در برابر حریفان خود نتیجه خوبی را بگیرند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم این اتفاق برای ملوان بیفتد و با حضور تماشاگران بتوانیم در انزلی موفق شویم. من فکر نمی‌کردم که زمین ورزشگاه وطنی تا این حد پیشرفت کند و بتواند میزبانی خوبی را در این دیدار داشته باشد. 

وی افزود: همه می‌دانند که تیم ملوان بدون مهاجم دارد بازی می‌کند. در حال حاضر در هفته سوم هستیم. ما به دنبال جذب مهاجم هستیم تا بتوانیم خط حمله خود را تقویت کنیم. همه فکر می‌کنند مازیار زارع برای ملوان مهاجم نمی‌گیرد اما اصل موضوع این است که تیم‌هایی مانند ملوان با وسواس بیشتری باید به جذب مهاجم بپردازند. چرا که هرچند سال یکبار شاید یک بازیکن خارجی به تیم ملوان بیاید و به همین خاطر خودم روی این موضوع حساسیت دارم و دوست ندارم هر بازیکنی به تیم ملوان بیاید. بازیکنان خارجی زیادی را به ملوان معرفی کردند اما من تا کاملاً فیلم بازی این بازیکنان را نبینم و از نظر فنی آنها را بررسی نکنم هیچ اقدامی در خصوص جذب بازیکن نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: من می‌خواهم بازیکن باکیفیتی را برای خط حمله ملوان جذب کنم. ما تنها سه هفته از لیگ را پشت سر می‌گذاریم و گرفتن نتیجه بدون مهاجم در سه هفته کار دشواری است. در بازی قبلی هم اگر اشتباهات بازیکنان‌مان نبود می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم . در بازی امروز هم شما دیدید بازیکنان نساجی از فرصت‌های خود استفاده کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

زارع در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: این اتفاق، اتفاق بسیار خوبی است و منتظریم در ورزشگاه ما هم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم برابر حریفان خودمان به پیروزی برسیم. من مطمئن هستم اگر مجوز حضور بانوان در ورزشگاه را برای ملوان صادر کنند شاهد استقبال چشمگیری خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول