اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با حضور معاون رئیس‌جمهور؛ تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز افتتاح شد

تقاطع چندسطحی سلامت که تردد را در اتصال بلوار رحمت و بلوار احمد ابن موسی (ع) شیراز تسهیل می‌کند، با حضور معاون رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

با حضور معاون رئیس‌جمهور؛ تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز در افتتاح تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت گفت: قرار گرفتن نام و یاد شهدای مدافع سلامت، با یک نماد آن هم در مرکز شهر مشخص شده است که نشان از دغدغه خادمان شهروندان در شورای شهر شیراز دارد.

رضایی با اشاره به اینکه هفته دولت متعلق به عموم مردم است، افزود: افتتاح این پروژه که با نام شهدای مدافع سلامت است با این دولت قرابت دارد، زیرا در اولین ماموریتی که دولت مردمی به عهده گرفت، مهار ویروس کرونا بود که با برنامه ریزی مناسب، این ویروس در ایران کنترل شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که این ویروس ناشناخته بود و وحشتی بین المللی را به همراه داشت، همانند دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرستاران و پزشکانی بودیم که جان خود را کف دست قرار دادند تا سلامت به جامعه بازگردد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از شورا و شهردار شیراز خواست جهت رفع گره‌های ترافیکی اقدام کنند تا تردد شهروندان تسهیل شود.

مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: نامی که بر این بنا گذاشته شده ، هویت اصلی شهر است چرا هرچه از امنیت و آسایش داریم، از برکت خون مقدس شهدا است.

به گزارش فارس، تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر با ایجاد یک رینگ ترافیکی جدید تردد را در اتصال بلوار رحمت و بلوار احمد ابن موسی (ع) تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول