اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ایجاد ساختار مستقل راه آهن در آذربایجان‌غربی ضروری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ایجاد ساختار مستقل راه آهن در استان ضروری است.

ایجاد ساختار مستقل راه آهن در آذربایجان‌غربی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین سپهری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دیدار با معاون رییس جمهور با اشاره به موقعیت خاص آذربایجان‌غربی به لحاظ همجواری با سه کشور خارجی و ظرفیت زیاد در حوزه حمل و نقل کالا و بار و مسافر اظهارداشت: بهره‌برداری مطلوب از شبکه ریلی، افزایش ایمنی و حفظ کیفیت زیرساخت و ناوگان، رعایت استانداردها و ارتقای مستمر کیفیت و کمیت خدمات باری و مسافری از جمله دستاوردهای مهم ایجاد ساختار مستقل راه آهن در استان خواهد بود که منجر به رفع بسیاری از مشکلات این حوزه می‌شود.

وی در بخش دیگری خواستار تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی در استان شد و افزود: تامین نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده و بازنگری در ساختار تشکیلاتی دستگاه‌های اجرایی از دیگر مسائل مهمی است که نیازمند توجه است.

سپهری همچنین از دکتر لطفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جهت سفر به آذربایجان غربی جهت بررسی مسایل و مشکلات استان در حوزه اداری و استخدامی دعوت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول