اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

زائران اربعین بلیت اتوبوس را فقط از‌ شرکت‌های مسافری خریداری کنند

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه تنها مرجع رسمی برای خرید بلیت، صرفاً شرکت‌های حمل و نقل مسافر هستند، گفت: با تخلفات مربوط به گران‌فروشی بلیت‌ ناوگان اربعین در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافری برخورد قانونی می‌شود.

زائران اربعین بلیت اتوبوس را فقط از‌ شرکت‌های مسافری خریداری کنند

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان‌ اظهار داشت: گزارش‌هایی مبنی بر فروش بلیت خارج از شبکه مجاز فروش بلیت در اختیار و مسئولیت شرکت‌های حمل و نقل با نرخی فراتر از نرخ مصوب برای سفرهای اربعین دریافت شده است که غیر قانونی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تنها مرجع رسمی برای خرید بلیت صرفاً شرکت‌های حمل و نقل مسافر هستند، از مسافران می‌خواهیم حتما بلیت را مسقیما از شرکت‌های حمل و نقل تهیه و به نرخ مصوب بلیت مسیرهای مورد نظر خود که در پایانه‌های مسافربری نیز اعلام شده است، توجه کنند و هیچ گونه هزینه مازادی پرداخت نکنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعزیرات مستقر در پایانه‌های مسافربری انعکاس دهند.

به گفته باقرجوان‌ سامانه جامع ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات هموطنان ارجمند است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول