اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

3 پروژه بهداشتی در شهرستان دیّر کلنگ زنی یا افتتاح شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت:سه پروژه بهداشتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

3 پروژه بهداشتی در شهرستان دیّر کلنگ زنی یا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، عباس آدمیت نسب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در آئین راه‌اندازی و احداث پروژه‌های بهداشت و درمان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: ساختمان خانه بهداشت الی شمالی در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: خیر دوراندیش این بنا حاج کامل مومنی است که در سال ۹۴ نیز پایگاه سلامت بردخون با مشارکت و مساعدت ایشان ساخته شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تقدیر از همراهی خیرین سلامت با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: در روستای حاجی آباد بخش مرکزی شهرستان دیّر نیز با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع و ارزش ۳ میلیارد ریال توسط خیّر گرانقدر، حاج عباس سیفی، عملیات اجرایی ساخت خانه بهداشت آغاز شد.

آدمیت نسب اضافه کرد: پروژه ساختمان خانه بهداشت حاجی آباد ۸۶ متر مربع زیربنا و ۵۳ مترمربع پیاده‌رو دارد که با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال که در مدت ۶ ماه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به توسعه خدمات بهداشتی در روستاهای شهرستان دیّر گفت: راه‌اندازی خانه بهداشت حاجی آباد همزمان با شروع عملیات اجرایی ساخت آن، از دیگر پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر است که با همکاری خوب شورای اسلامی این روستا در ساختمان استیجاری راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

آدمیت نسب افزود: برای تجهیز این خانه بهداشت مبلغ سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دسترسی عادلانه خدمات بهداشتی یکی از رسالت‌های اصلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر است، یادآور شد: با راه‌اندازی خانه بهداشت حاجی آباد جمع خانه‌های بهداشت فعال شهرستان دیّر به ۱۱ خانه بهداشت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول