اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح پروژه‌های عمرانی، نشان‌دهنده همدلی مدیریت شهری است

فرماندار اصفهان گفت: اگر امروز پروژه‌های شهری متعدد افتتاح می‌شود، نشان از همدلی، هم افزایی، هماهنگی و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی، نشان‌دهنده همدلی مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه بهره‌برداری از چنین پروژه‌های عمرانی، نوید روزهای خدمت بیش‌تر را می‌دهد، اظهار داشت: در آستانه آغاز دومین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، شاهدیم که پروژه‌ها به زمان بهره‌برداری و افتتاح رسیده است و هم‌زمان عملیات اجرایی و عمرانی پروژه‌های دیگر آغاز شده است.

وی افزود: مجموعه این تلاش‌ها و اقدامات حاکی از آن است که شورای اسلامی شهر و شهرداری با روحیه انقلابی و تعامل با سایر بخش‌ها فعالیت‌های صادقانه وخالصانه‌ای را برای آحاد مردم دارند و انتظار به حق این بوده که این مسیر خدمت با سرعت بیش‌تری پیش برود.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر امروز پروژه‌های شهری متعدد افتتاح می‌شود، نشان از همدلی، هم‌افزایی، هماهنگی و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه در منطقه سه و محدوده آن بافت تاریخی و آثار و ابنیه میراثی فراوانی وجود دارد، گفت: برای رفع مشکلات این منطقه و احیای این بافت، نیازمند هماهنگی و همراهی بین دستگاهی هستیم و امیدواریم که با تحقق این مهم، مردم ثمره آن را بچشند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول