اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکمیل مجتمع فجر گنبدکاووس به ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: برای تکمیل مجموعه مجتمع فجر که نیاز آبی روستاهای مرزی را تامین می‌کند به یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل مجتمع فجر گنبدکاووس به ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ایرج حیدریان مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان در بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از روستاهای مرزی گنبدکاووس اظهار کرد: برای تکمیل مجموعه مجتمع فجر به یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا کل روستاهای مرزی تامین آب شود.

وی تصریح کرد: برای ابرسانی به روستاهای فاقد اب در فاز نخست نیاز به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار است تا بتوانیم اب شرب را به اولین روستا رسانده تا علاوه بر ابرسانی، بهداشت عمومی مردم نیز ارتقاء پیدا کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵ روستای شهرستان گنبدکاووس در مناطق مرزی فاقد اب شرب بوده و توسط تانکر به صورت سیار ابرسانی می شود.

وی ادامه داد: از اولین مکان ابرسانی به روستاها تا اخرین روستا ۱۵۰ کیلومتر فاصله بوده و نیاز است تعداد تانکر ابرسانی افزایش پیدا کند.

حیدریان گفت: دو ردیف مستمر اعتبار برای ابرسانی و تعمیر و تجهیز وجود دارد که پیشنهاد می‌شود به سازمان مدیریت دستور داده شود تا این اعتبارات به صورت کامل برای آبرسانی سیار تخصیص پیدا کند.

وی بیان کرد: در روستای اگری بوغاز برای تامین آب روستاهای منطقه نیاز به یک مخزن سه هزار مترمکعبی و یک چاه با اعتبار پنج میلیارد تومان داریم تا ظرف مدت یکسال این تجهیز انجام و آبرسانی به این منطقه تامین شود.

 

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول