اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افتتاح طرح توسعه یک واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در آبیک با حضور وزیر جهاد کشاورزی

طرح توسعه یک واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در قالب واحد فرآوری سیب زمینی با حضور وزیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح توسعه یک واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در آبیک با حضور وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز برای افتتاح چندین پروژه در استان قزوین و نشست هم اندیشی تشکل‌ها، بهره برداران و شرکت‌های دانش بنیان با فعالان بخش کشاورزی ابتدا وارد شهرستان آبیک شد و مورد استقبال نمایندگان مجلس،  استاندار قزوین،  فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در ادامه وزیر جهاد کشاورزی در یک واحد صنعتی _کشاورزی حضور یافت و با حضور وی، طرح توسعه این واحد صنعتی_کشاورزی در قالب واحد فرآوری سیب زمینی به بهره برداری رسید.

با افتتاح این واحد برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده که تعداد اشتغال این واحد صنعتی_ کشاورزی به ۷۲۰ نفر رسیده است که به ۱۴ کشور صادرات دارد. 

وزیر جهاد کشاورزی در این افتتاحیه گفت: کشاورزی بدون صنایع تبدیلی امکان پذیر نیست و ارزش افزوده در کشور نمی ماند و سبب فقر کشاورزی می شود. 

ساداتی نژاد افزود: از بخش خصوصی درخواست می شود  کشاورزی قراردادی را در دستور کار قرار دهد و از ظرفیتهای بخش دولتی هم استفاده می شود که در این زمینه تجربه های خیلی خوبی در کشور وجود دارد. 

وی ادامه داد: کشاورز سیب زمینی کار باید در امر تولید آرامش و امنیت خاطر داشته باشد که وزارت جهاد کشاورزی تمام قد در خدمت بخشهای مختلف کشاورزی و زنجیره ای این حوزه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول