اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر در هفته دولت با سرمایه‌گذاری یک‌ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شب گذشته در با گرامیداشت هفته دولت از تسریع اجرا طرح‌های برق‌رسانی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه طرح‌های نیرورسانی، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق در روستاها و شهرهای ۱۰ شهرستان استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت طرح‌های برق‌رسانی با اعتبار ۲۹۹ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در تنگستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۶۵ میلیارد ریال در اجرا طرح‌های برق‌رسانی تنگستان سرمایه‌گذاری شده که این طرح‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حشمتی از افتتاح ۳۸۳ میلیارد ریال طرح‌های برق‌رسانی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتی طرح‌های برق‌رسانی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی افتتاح طرح‌های نیرورسانی، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق در روستاها و شهرهای شهرستان گناوه را مورد اشاره قرار داد و افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۹۶.۷ میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح‌های برق‌رسانی در کنگان با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال، دیر با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد، عسلویه ۱۰۲ میلیارد ریال و در شهرستان جم با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

حشمتی از افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر در هفته دولت با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

۱۶ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

در آیینی در نخستین روز از هفته دولت در روستای میان دشت آبپخش، به طور نمادین، ۱۶ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

برای این پروژه‌ها بیش از یک‌هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

همچنین در این مراسم خط ۲۳۰ کیلو ولت برق میان دشت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول