اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن واحدهای اقدام ملی

استاندار زنجان گفت: آغاز پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه واحدهای مسکونی اقدام ملی است.

پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن واحدهای اقدام ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی چهارشنبه شب در آئین کلنگ زنی قطعه ۵ بلوار شمالی زنجان در نخستین روز از هفته دولت اظهار داشت: آغاز پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام بسیار خوبی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این سوی شهر مسکن اقدام ملی در دست احداث است، عنوان کرد: در این میان آغاز پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه واحدهای مسکونی است.

وی با بیان اینکه این پروژه دسترسی ساکنین در واحدهای مسکونی را راحت‌تر می‌کند، گفت: این پروژه در کاهش ترافیک مؤثر بوده و ترافیک را به سمت بالاتر و جاده تهم سوق می‌دهد که نکته بسیار مهمی است.

افشارچی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبارات خود، یعنی مولدسازی به سمت جلو می‌رود، افزود: این مجموعه با ساخت قطعه۶ آغاز می‌شود که از دانشگاه زنجان تا جاده تهم مسیر ایجاد می‌شود و در احداث قطعه ۳ و ۴ هم مشکلی ندارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امید داریم قطعات یک و دو نیز با همکاری و همراهی مردم آغاز شود، افزود: قطعات ۵ و ۶ همزمان آغاز شد تا سرعت خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان ابزاری برای پرش زنجان به سمت جلو است، گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم استان و شهر زنجان است.

افشارچی خاطر نشان کرد: با تلاش راه و شهرسازی سرعت کار بیش از پیش خواهد بود و در اسرع وقت شاهد افتتاح این قطعه و قطعات دیگر این پروژه خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در آیین کلنگ زنی پروژه قطعه پنج بلوار شمالی زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زنجان اظهار داشت: پروژه کنارگذر زنجان یک پروژه تاثیرگذار برای شهر زنجان است.

مسعود بیات منش با اشاره به اینکه این پروژه در سفر نخست دولت نهم مطرح شد، بیان کرد: این پروژه با توجه به شرایط اعتباری مسکوت باقی ماند. 

وی با بیان اینکه برآورد اعتبار برای این پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر احداث خواهد شد.
بیات منش با بیان اینکه در طول این سال‌ها پروژه‌های با اولویت در زنجان وجود داشت به همین دلیل پروژه آغاز نشد، گفت: با سفر دولت سیزدهم مجدد این پروژه با اعتبارات ارزش افزوده روی میز قرار گرفت. 
انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول