اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان به‌مناسبت هفته دولت

در نخستین روز از هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان افتتاح شد.

افتتاح پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان به‌مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز با حضور دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و به‌مناسبت هفته دولت پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان به‌طور رسمی افتتاح شد.

این پلی‌کلینیک دارای واحدهای پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، مامایی، اطفال، رادیولوژی، سونوگرافی، تزریقات و پانسمان، زنان و زایمان، داروخانه، آزمایشگاه، شورا و کمیسیون‌های پزشکی است و در حال حاضر بیمه‌شدگان کل شهرستان بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر را زیر پوشش دارد.

 به گفته بهشتی‌پور رئیس پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان، این مرکز در سه‌هزار متر زمین و ۴ هزارمتر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان در چهار طبقه احداث و تجهیز شده است و قابلیت ارتقاء به دی‌‌کلینیک را دارد.

لزوم اختصاص سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان رفسنجان

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس در این مراسم خدمات تأمین اجتماعی را برای عموم مردم دانست و اظهار کرد: طی دو سال نمایندگی هر زمان که بازدید داشتیم مردم مشکلات بیمه‌ای را مطرح می‌کنند و کارگران ساختمانی، قالیبافان، خادمان مساجد، مربیان قرآنی، مورتوچی‌های چاه‌های کشاورزی که با حقوق ناچیز زندگی می‌کنند کشاورزی هم دچار بحران شده و محصول چند سالی وجود ندارد، ضرورت دارد که از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: ۲۵۰۰ نفر کارگر ساختمانی در نوبت بیمه داریم و برای قالیبافان و سایر قشر ذکر شده درخواست داریم سهمیه بیمه‌ای اختصاص یابد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: در خصوص تأمین پزشک متخصص در پلی‌کلینیک کمک شود که نیروی مورد نیاز در این مرکز مستقر شود و مجوز ۹ نفر نیروی خدماتی داده شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول