اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: امیدوارم از بازی قبلی درس گرفته باشیم/ باید به مسجد سلیمان کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم با درس گرفتن از بازی قبلی کیفیت واقعی خود را مقابل نفت مسجد سلیمان نشان بدهیم.

حسینی: امیدوارم از بازی قبلی درس گرفته باشیم/ باید به مسجد سلیمان کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی درمورد دیدار نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به نتیجه بدی که هفته قبل گرفتیم سعی کردیم در طول هفته از لحاظ روحی و جسمانی روی بچه‌ها کار کنیم. سعی کردیم نقاط ضعف خود را در بازی قبلی ببینیم و خودمان را برای یک بازی خیلی مشکل دیگر مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان آماده کنیم.

وی افزود: امیدوارم بچه‌ها بتوانند با درس گرفتن از بازی قبلی، کیفیت واقعی خود را مقابل نفت مسجد سلیمان بروز بدهند. فقط باید به یک نکته اشاره کنم و آن هم میزبانی شهر مسجد سلیمان است‌. میزبانی حق مسلم این تیم و مردم خوب این شهر است زیرا تنها دلخوشی مسجد سلیمان همین تیم نفت است‌.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: سالی که در مسجد سلیمان کار کردم از نزدیک شاهد بودم مردم چه قدر به نفت علاقه مند هستند و چه قدر این تیم می‌تواند حال مردم شهر را خوب کند. امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به امکانات مسجد سلیمان داشته باشند و به این تیم و امکاناتش کمک کنند‌. فکر می‌کنم با توجه به کیفیت خوب و استاندارد زمین استادیوم شهید بهنام محمدی هیچ مشکلی برای برگزاری بازی وجود ندارد و باید سعی به این شهر کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم.

حسینی درباره ویژه بودن بازی با نفت با توجه به سابقه حضورش در این تیم، پاسخ داد: بله‌. با توجه به نتیجه ضعیفی که هفته قبل کسب کردیم حساسیت بازی برای پیکان بیشتر شده اما در کل فلسفه ما ارائه یک فوتبال خوب است‌‌. امیدوارم فوتبال خوب و قوی انجام بدهیم و در ادامه ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی درباره نفرات غایب پیکان مقابل نفت، توضیح داد: یکی از مدافعان پیکان آسیب دیده است و فکر نمی‌کنم به این بازی برسد‌.

سرمربی پیکان تصریح کرد: باید از هواداران خوب مسجد سلیمان که همیشه به من لطف داشتند تشکر کنم و امیدوارم فردا دیدار خیلی خوب و تماشاگر پسندی انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول