اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از 60 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در محمودآباد

فرماندار محمودآباد گفت: طی هفته دولت امسال 60 پروژه مهم با 203 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 60 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت که به همراه معاونین و بخشداران مرکزی و سرخ‌رود در سالن اجتماعات برگزار شده بود، اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب آشامیدنی شهرستان تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۳۰ میلیارد دیگر هم اعتبار افزوده شده تا این مشکل قدیمی برای شهروندان مرتفع شود.

وی درخصوص برنامه های هفته دولت عنوان کرد: برای ۶۰ پروژه مهم در سطح شهرستان ۲۰۳ میلیارد تومان هزینه گردیده که در طول این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در محمودآباد بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه را در سطح شهرستان به ثمر رساندیم و با تخصیص اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی در ادامه پروژه های جدیدی در سطح شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار محمودآباد درباره مشکلات بخش سواحل تصریح کرد: داشتن ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی و راه دسترسی فراوان به ساحل چالش بزرگ دریا در محمودآباد بوده و با همه کمبود اعتبار هم اکنون ۱۲۰ ناجی غریق فعال در حال انجام فعالیت و خدمت رسانی به مردم می باشند ولی عده ای از مسافران به هشدارهای ناجیان توجه نکرده و حتی با آنها درگیر هم می‌شوند که بایستی با فرهنگ سازی این مشکل برطرف شود.

علیزاده درخصوص سوال خبرنگار فارس مبنی بر اقتدار و نحوه برخورد فرماندار با برخی از مدیران ضعیف و گلایه شهروندان، بیان کرد: اصلا اینگونه نیست و وقتی می‌گوییم بالای ۹۰ درصد مدیران شهرستان بایستی تغییر پیدا کنند این به شناخت بنده از وضعیت شهرستان بر می‌گردد و این کار در کمال آرامش و بدون تنش در سطح شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی اضافه کرد: برای سد لاستیکی سرخ‌رود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته تا با پیمانکار جدید پروژه از سر گرفته شده تا مشکل آب بخش کشاورزی سرخ رود حل شود و همچنین سد زنگی فردا با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی افتتاح خواهد شد.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: برنامه‌های مهمی برای پایداری برق و رفع مشکلات شهرک صنعتی داریم زیرا شهرک صنعتی شهدای تشبندان فرصت مهمی برای توسعه اقتصاد منطقه است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول