به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه در خواست کرده اند که هزینه پیامک بانکی و خدماتی یکپارچه و آنلاین شود.
سردبیر این سوژه درباره جزییات مطالبه خود به خبرنگار فارس، توضیح داد: از خردادماه در انتظار وضعیت صدور سند خودروی خود هستم و با گذشت چند ماه از ثبت درخواست هنور نمیدانم که سند در چه مرحله ای قرار دارد که این وضعیت اصلا توجیهی ندارد و هنوز سند برایم ارسال نشده است.
وی گفت: در پیگیری به من گفته اند که باید حضوری به شرکت پست مراجعه کنم تا ببینم سند در چه حالی است و کد رهگیری بگیرم.
وی گفت: چندی پیش با الزام بانک مرکزی، همه بانک ها برای خدمات خود سیستم اطلاع رسانی پیامکی را فعال کردند و اکنون بابت تراکنش ها برای مشتری ها پیامک ارسال می شود. سوال این است که برای خدمات دولتی مثل صدور سند خودرو چرا دستگاه های متولی مکلف نمی شوند که وضعیت درخواست متقاضی را به صورت پیامکی یا با سیستم دیگری به او اطلاع رسانی کنند؟
سردبیر سوژه ادامه داد: همچنین دولت می تواند سیستم یکپارچه ای راه اندازی کند که مردم بتوانند پیگیری تمامی خدمات خود را از طریق این سیستم انجام دهند و هزینه این خدمات هم مثل اشتراک خدمات پیامک بانک ها از مردم اخذ شود.
انتهای پیام/