اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| اطلاع‌رسانی پیامکی فرآیند انجام درخواست‌های مردم در دستگاه‌های دولتی الزامی شود

سردبیر فارس من می‌گوید: دولت باید دستگاه‌های خدمات‌دهنده را موظف کند که وضعیت درخواست‌‌ها را با روشی مانند پیامک تراکنش‌های بانکی، اطلاع‌رسانی کنند تا برای مثال پس از چند ماه انتظار برای صدور سند خودرو، بدانیم سند در چه مرحله‌ای است.

فارس من| اطلاع‌رسانی پیامکی فرآیند انجام درخواست‌های مردم در دستگاه‌های دولتی الزامی شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه در خواست کرده اند که هزینه پیامک بانکی و خدماتی یکپارچه و آنلاین شود.

سردبیر این سوژه درباره جزییات مطالبه خود به خبرنگار فارس،‌ توضیح داد:‌ از خردادماه در انتظار وضعیت صدور سند خودروی خود هستم و با گذشت چند ماه از ثبت درخواست هنور نمی‌دانم که سند در چه مرحله ای قرار دارد که این وضعیت اصلا توجیهی ندارد و هنوز سند برایم ارسال نشده است.

وی گفت: در پیگیری به من گفته اند که باید حضوری به شرکت پست مراجعه کنم تا ببینم سند در چه حالی است و کد رهگیری بگیرم. 

وی گفت: چندی پیش با الزام بانک مرکزی، همه بانک ها برای خدمات خود سیستم اطلاع رسانی پیامکی را فعال کردند و اکنون بابت تراکنش ها برای مشتری ها پیامک ارسال می شود. سوال این است که برای خدمات دولتی مثل صدور سند خودرو چرا دستگاه های متولی مکلف نمی شوند که وضعیت درخواست متقاضی را به صورت پیامکی یا با سیستم دیگری به او اطلاع رسانی کنند؟

سردبیر سوژه ادامه داد: همچنین دولت می تواند سیستم یکپارچه ای راه اندازی کند که مردم بتوانند پیگیری تمامی خدمات خود را از طریق این سیستم انجام دهند و هزینه این خدمات هم مثل اشتراک خدمات پیامک بانک ها از مردم اخذ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول