اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر نفت از افراد باتجربه و انقلابی در جایگاه‌های کلیدی این وزارتخانه استفاده کند

نمایندگان مجلس در تذکری کتبی به وزیر نفت، بر ضرورت رعایت مقررات و استفاده از افراد توانمند انقلابی و با تجربه در جایگاه های شغلی کلیدی آن وزارتخانه تاکید کردند.

وزیر نفت از افراد باتجربه و انقلابی در جایگاه‌های کلیدی این وزارتخانه استفاده کند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه دوم شهریور) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسهیل تصویب آیین نامه اجرایی ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای در خصوص ساماندهی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

تذکر حسین گودرزی نماینده درود و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت ارائه گزارش مکتوب سه ماهه به نمایندگان هر استان از نحوه پیشرفت طرح های ملی و استانی بر اساس بند 5 الحاقی تبصره 8 قانون بودجه 1401 و تذکر به وزیر راه و وزیر نفت مبنی بر ضرورت بازنگری در تصمیم اخیر برای تأمین سوخت ناوگان جاده ای.

تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت مبنی بر ضرورت رعایت مقررات و استفاده از افراد توانمند انقلابی و با تجربه در جایگاه های شغلی کلیدی آن وزارتخانه.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر راه مبنی بر لزوم احداث زیرگذر راه آهن تهران-مشهد در جنوب شهر نیشابور.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت تسریع در فرایند به کارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات 400 میلیارد تومانی اتحادیه مرغداران استان اصفهان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم رفع موانع و مشکلات آزمون جامعه حسابداران رسمی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول