اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کلنگ‌زنی و افتتاح 262 پروژه در بیرجند طی هفته دولت

فرماندار بیرجند از پیش‌بینی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 262 پروژه در شهرستان بیرجند طی هفته دولت خبر داد و گفت: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بالغ‌بر یک‌هزار و 125 میلیارد تومان است.

کلنگ‌زنی و افتتاح 262 پروژه در بیرجند طی هفته دولت

علی فاضلی‌فرد فرماندار بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار کرد: در هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در سطح شهرستان بیرجند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از پیش‌بینی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۶۲ پروژه در شهرستان بیرجند طی هفته دولت خبر داد و گفت: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سطح شهرستان ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۹۱۴ میلیارد تومان شهری است، افزود: همچنین در طی این مدت ۲۲۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۱ میلیارد تومان روستایی است.

فاضلی‌فرد با اشاره به اینکه در طی هفته دولت هفت پروژه در بیرجند کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام می‌شود، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل یک پروژه شهری با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۱۲.۵ میلیارد تومان و 6 پروژه روستایی با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سفر آتی دولت را خواهیم داشت و امید است به زودی محقق و مطابق سفر اول برکاتی برای استان داشته باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول