اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۸۲ پروژه عمرانی در سربیشه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

فرماندار سربیشه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۲ پروژه عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.

۸۲ پروژه عمرانی در سربیشه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزایی فرماندار سربیشه امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تعداد ۸۲ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: اعتبار هزینه شده پروژه‌های هفته دولت در سربیشه بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: در هفته دولت تعداد ۲ پروژه جدید با اعتبار ۵ ملییارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بخش دولتی کلنگ زنی خواهد شد.

لکزایی با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه‌  شهری و ۶۷ پروژه روستایی شهرستان سربیشه در هفته دولت یادآور شد: سهم اعتبار دولتی بیش از ۹۵ میلیارد تومان و مشارکت بخش خصوصی ۸ میلیارد تومان است.

وی گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، ۱۲۱ شغل مستقیم و تعداد زیادی تثبیت اشتغال در حوزه‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده و بیش از ۴۰ هزار نفر نیز از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

فرماندار سربیشه متذکر شد: جهاد کشاوزی با ۱۲ پروژه به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان رتبه اول تعداد طرح‌های افتتاحی را به خود اختصاص داده است.

لکزایی ادامه داد: در این طرح‌ها، ۷ روستای شهرستان و ۴ واحد صنعتی با اعتبار بیش ۲۴ میلیارد از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های شهرستان سربیشه نیز پروژ‌هایی با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان را افتتاح خواهند کرد که عمدتا شامل زیر سازی آسفالت معابر است.

انتهای‌پیام/69014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول