اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

وقف «دهکده سلامت محب» با ارزش 500 میلیارد تومان

تمامی سهام شرکت دهکده محب سلامت ایرانیان به ارزش 500 میلیارد تومان به توصیه و نیت خیرخواهانه مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان وقف شد تا صرف بیماران مختلف شود.

وقف «دهکده سلامت محب» با ارزش 500 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، تمامی سهام شرکت دهکده محب سلامت ایرانیان به ارزش 500 میلیارد تومان طی مراسمی به توصیه و نیت خیرخواهانه مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان، رئیس اسبق سازمان اوقاف و امور خیریه وقف شد.

 طی مراسمی که امروز  در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، تمامی سهام شرکت دهکده محب سلامت ایرانیان به ارزش 500 میلیارد تومان به توصیه و نیت خیرخواهانه مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت امنای موسسه غیرانتفاعی محب سلامت پارس وقف شد.

براین اساس، موقوفه مذکور که شامل یازده هزار متر مربع زمین و حدود هشت هزار متر مربع اعیانی است  به همراه همه واحدهای پاراکلینیکی موجود،شامل فیزیوتراپی،آزمایشگاه،داروخانه،آب درمانی، به بیماران دارای بیماری سرطان، قلب، ارتوپدی، اعصاب و روان و سایر بیماری‌های صعب‌العلاج ارائه خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در این مراسم با اشاره به آیاتی از سوره غاشیه، اظهار کرد: مرحوم اعتمادیان یقین داشت که خداوند متعال را ملاقات می‌کند؛ وی زندگی خود را وقف کرده بود و چیزی باقی نگذاشت که برای خدا ایثار نکرده باشد.

وی با اشاره به آیه 32 سوره مائده (هرکس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است)، افزود: به نظر می‌رسد احیای نفس هم در جنبه جسمی و هم در جنبه روحانی مورد نظر است.

در ادامه این مراسم مسعود اعتمادیان ایده شکل‌گیری شرکت دهکده محب سلامت ایرانیان را بیان کرد.

همچنین محمود لولاچیان، عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و علی جعفریان از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در این مراسم صحبت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول