اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی را جویا شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی از سه وزیر نفت،‌ کشور و راه علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی درون‌شهری را جویا شد.

نماینده مجلس علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی را جویا شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در سوالی مشترک از سه وزیر نفت،‌کشور و راه و شهرسازی، علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی درون‌شهری را جویا شد.

وی با طرح این سوال؛ از وزیر کشور علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی درون‌شهری، از وزیر راه و شهرسازی دلیل کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی برون‌‌شهری و از وزیر نفت نیز علت کاهش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی را خواستار شد.

سوال حاجی‌دلیگانی به این شرح است:

جناب آقای وزیر دلیل کاهش هر ماهه سهیمه سوخت گازوئیل خودروهای دیزلی که مسئولیت شبکه حمل ونقل کالا و خدمات را برعهده دارند چیست؟ کامیون درون شهری که روزانه ۱۲۰ لیتر مصرف سوخت دارد بر چه مبنای ۶۰۰ تا ۹۰۰ لیتر برای ۱۵ روز سهمیه آن شارژ می‌شود؟ کامیون برون‌شهری که روزانه مسافت طولانی را می‌پیماید و مصرف سوخت بالای ۳۵۰ لیتر دارد بر چه مبنایی برای ۱۵ روز ۷۰۰ لیتر سهمیه سوخت برایش شارژ می‌شود؟ اقدام به کاهش سهمیه سوخت گازوئیل خودروهای دیزلی علاوه بر ایجاد خلل در شبکه حمل و نقل کالاها و خدمات سبب نارضایتی رانندگان این صنف نیز گردیده که ضروریست هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول