اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: هیچکس نمی‌تواند جلوتر از کمیته بدوی حرکت کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در شرایطی که هنوز کمیته بدوی انتخاباتی تصمیم متفاوتی نگرفته، هیچ کس نمی تواند جلوتر از این کمیته حرکت کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: هیچکس نمی‌تواند جلوتر از کمیته بدوی حرکت کند

احمدرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  درمورد روند برگزاری انتخابات و مباحث مطرح شده نسبت به تایید صلاحیت نامزدها اظهار داشت: بنده قبلا هم گفته ام که در اساسنامه و مقررات انتخاباتی فدراسیون، مواعد و فرجه هایی مشخص شده که همه ارکان فدراسیون و از جمله کمیته های انتخاباتی باید از آن تبعیت کنند. به اعتقاد من این نظریه که کمیته های انتخاباتی هنوز می توانند تصمیم خود در مورد لیست نامزدهای واجد شرایط را تغییر دهند، با صراحت مقررات و فلسفه مواعد قانونی مغایر است. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با این حال هنوز هم برخی اشخاص ، صحبت های متفاوتی را مطرح می‌کنند. فارغ از اینکه چنین چیزی امکان پذیر هست یا خیر بهرحال مرجع نظارت بر اطلاع رسانی در خصوص آن ، کمیته بدوی انتخاباتی است و در شرایطی که هنوز کمیته بدوی انتخاباتی تصمیم متفاوتی نگرفته، هیچ کس نمی تواند جلوتر از این کمیته حرکت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول