اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اهدا ۶۰۰ سبد جهیزیه ایرانی توسط بسیج سازندگی در اردکان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اردکان گفت: دختران هفت خانواده نیازمند در شهرستان اردکان در این هفته از سوی بسیج سازندگی هفت سبد کامل جهیزیه با برند ایرانی هدیه می‌گیرند.

اهدا ۶۰۰ سبد جهیزیه ایرانی توسط بسیج سازندگی در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس در اردکان، مهدی نامزد صبح امروز در حاشیه توزیع جهیزیه به جامعه هدف، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ که اهدا جهیزیه را آغاز کردیم تاکنون ۶۰۰ سبد کامل جهیزیه به نوعروسان و دختران دم بخت هدیه دادیم که اگر همت گروه های جهادی، خیرین و برخی از صنایع شهرستان اردکان نبود این مهم میسر نخواهد شد.

وی افزود: آذر ماه سال گذشته بود که با همت خیرین به تمام دختران دم بخت و‌ نوعروسان تحت پوشش بهزیستی،کمیته امداد و خانواده‌های زندانیان ساکن در شهرستان اردکان جهیزیه کاملا ایرانی اهدا کردیم تا دغدغه‌ای برای شروع زندگی ساده و سالم خود نداشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی اردکان گفت: سعی ما در بسیج سازندگی ریل گذاری و ایجاد گفتمان برای کمک رسانی بود، به طوری که وقتی به کارخانجات سر می‌زدیم روی خوش نشان می‌دادند و این اتفاق موجب شد هر دوماه یک بار اهدا جهیزیه داشته باشیم، البته در سال جاری به خانواده‌هایی تعلق میگیرد که نیازمند هستند اما تحت پوشش هیچ یک از مراکز نبودند و صرفا توسط موسسات خیریه و گروه های جهادی شناسایی شدند.

مهدی نامزد تصریح کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، فرش، سرویس خواب، سرویس آشپزخانه برای پخت و پز، اتو، پلوپز، جارو برقی، چای ساز، پنکه و... می‌باشد که سعی کردیم برای شروع یک زندگی کافی باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در بسیج سازندگی اردکان رفع محرومیت است به گونه‌ای که در هیچ خانه‌ای دغدغه‌ای به اسم جهیزیه نباشد.

مسئول بسیج سازندگی اردکان گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ساخت و‌تعمیر منزل محروم، ویزیت رایگان، پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم ، ایجاد اشتغال با پرداخت وام و تشکیل کلاس آموزشی  برای افراد جویای کار و نیازمند از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان اردکان می‌باشد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول