اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دغدغه امروز خانواده‌ها، اشتغال جوانان و مهارت آموزی است

سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: اگر دانشگاه ها کارآمدی نداشته باشند، دانشجویان نیز تمایل به حضور نخواهند داشت. دغدغه امروز خانواده ها، اشتغال جوانان و مهارت آموزی است.

دغدغه امروز خانواده‌ها، اشتغال جوانان و مهارت آموزی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاداستان فارس به ریاست محمد قربانی گلشن‌آباد سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد در واحد شیراز و با حضور آیت‌الله لطف‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد استان فارس، حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان فارس و سایر اعضا برگزار شد.

قربانی در این جلسه گفت: اگر دانشگاه ها کارآمدی نداشته باشند، دانشجویان نیز تمایل به حضور نخواهند داشت. دغدغه امروز خانواده ها، اشتغال جوانان و مهارت آموزی است. 

وی بر جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد‌تأکید کرد و افزود: حضور دانشجویان خارجی موجب گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه می شود. با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعداد دانشجویان پزشکی در حال رایزنی و پیگیری هستیم که دانشگاه آزاد نیز سهم خوبی از این افزایش را به خود اختصاص دهد.

آیت‌الله لطف‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین در این جلسه گفت: دانشگاه آزاداز بخش‌های مهم آموزش عالی کشور است و در جهات بسیاری دارای توفیقات خوبی است.

وی نقش دانشگاه آزاد را در جذب دانشجویان بین الملل حائز اهمیت دانست و افزود: نگاه به بخش بین الملل در دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر قوت گرفته است که باید با عزم و جدیت این راه را ادامه دهیم.

در پایان این جلسه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تصویب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول