اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پوریا رئیس بدمینتون ماند/ امیدواری برای برگزاری انتخابات کمیته المپیک

با انتخاب پوریا به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون، امیدواری برای برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک افزایش یافت.

پوریا رئیس بدمینتون ماند/ امیدواری برای برگزاری انتخابات کمیته المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اوایل مردادماه امسال دوره 4 ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون به پایان رسید با این شرایط وی برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک در پست هیات اجرایی نامزد شد.

امروز وزارت ورزش و جوانان مجمع این فدراسیون را تشکیل داد و اعضا به ادامه فعالیت پوریا به عنوان رئیس رای دادند تا شرایط برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک فراهم شود. بعد از انتخابات سرپرست معرفی می‌شود.

باتوجه به تصمیمات امروز مجمع بدمینتون، با دوره ریاست پوریا، عضوی از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک کم نخواهد شد تا امیدواری‌ها برای برگزاری انتخابات بیشتر شود. در حال حاضر فدراسیون‌های فوتبال، شمشیربازی، دوچرخه سواری، وزنه برداری و ژیمناستیک با سرپرست اداره می شوند. مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک قرار است 6 شهریور برگزار شود.

به گزارش فارس، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون امروز یکم شهریور برگزار شد و اعضای مجمع محمدرضا پوریا را به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب کردند. 

حدود یک ماه از زمان پایان دوره ریاست پوریا در فدراسیون بدمینتون گذشته است. پوریا سوم مرداد ۱۳۹۷ در مجمع انتخاباتی با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون بدمینتون انتخاب شده بود.

با این حساب پوریا که  برای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام نویسی کرده ثبت نام او باطل خواهد شد.

در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون ۵ کاندیدا نام نویسی کرده‌‌اند. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای دیگر هستند که برای کسب کرسی ریاست ثبت نام کرده‌اند.

محمد پولادگر در این مجمع اظهارداشت: امروز مجمع فوق‌العاده با دستور تعیین تکلیف سرپرست برای این فدراسیون است. موضوع را به رای می‌گذاریم تا تکلیف مشخص شود. ما به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه ای در فعالیت این فدراسیون به وجود بیاید. چون مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم. 

وی گفت: پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رییس فدراسیون به کار خود ادامه دهد، اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند. بعد از انتخابات پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول