اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند.

دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تدابیر لازم برای تامین مواد غذایی دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید، گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم با جلسات متعدد مشکلات را رصد می‌کنند که شرایط تامین مواد غذایی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: بودجه تغذیه دانشگاه‌ها، در بودجه دانشگاه‌ها دیده شده است و دانشگاه‌ها تا مهرماه به صورت شفاف بودجه تغذیه دانشجویان را از کل بودجه دانشگاه تفکیک و میزان آن را به معاونان دانشجویی اعلام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان‌گفت:  اواسط شهریور ماه صندوق رفاه دانشجویان جلسه هیات امنا را تشکیل می دهد و دانشگاه‌ها بر اساس دستورالعملی که در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مصوبات هیات امنا ابلاغ می‌کنند، عمل خواهند کرد.

گنجی اضافه کرد: بودجه‌ای که برای تغذیه دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که دانشگاه‌ها در زمینه تامین موادغذایی به مشکلی برخورد نکنند، ولی با این وضعیت هم سازمان برنامه و بودجه کار کارشناسی دقیق در این خصوص انجام خواهد داد و اگر نیاز به افزایش بودجه در این زمینه باشد، امیدوارم که سازمان برنامه و بودجه چاره اندیشی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول