اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز مطالعه‌شده استان در بازه ۳ساله خبر داد.

تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار داشت: در این دیدار تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز مطالعه‌شده استان در بازه زمانی 3ساله مصوب شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این دیدار مسائل حوزه منابع طبیعی استان بحث و رایزنی شد که مصوبات خوبی در راستای توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های آبخیزداری در خراسان جنوبی به‌همراه داشت.

وی افزود: قول مساعد معاون وزیر در زمینه تأمین اعتبار طرح‌های آبخیزداری و بیابان‌زدایی و احیای ردیف اعتباری طرح‌های آبخیزداری حوزه مرزی استان از مهمترین نتایج این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این دیدار، توسعه فضای سبز پیرامون شهرها و عرصه‌های طبیعی استان را در قالب طرح پویش سبز ایران سرسبز پیشنهاد داد که با موافقت همراه شد و مقرر شد این طرح با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با مشارکت مردم اجرا شود و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/252/ح+

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول