اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمامی مصوبات ستاد تسهیل کرمانشاه لازم الاجراست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و دستگاه‌های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات هستند.

تمامی مصوبات ستاد تسهیل کرمانشاه لازم الاجراست

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پنجاه و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار کرمانشاه و مجموعه دولت، همه موضوعات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی، می‌تواند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و رسیدگی شود و بر این اساس کارگروه تسهیل تنها دریچه فعالان اقتصادی برای حل و فصل مشکلات پیش روی آن‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به این که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس ماده ۶۱ قانون تسهیل و رفع موانع تولید، مصوب مجلس شورای اسلامی در استان‌ها تشکیل می‌شود، افزود: براساس قانون، مصوبات این ستاد لازم الاجراست و دستگاه‌های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس حساسیت موضوع کارآفرینی و حمایت از تولید و اشتغال، دادستان کل کشور دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را ملزم به تمکین از مصوبات این کارگروه کرده است.

به گفته دارابی، شرکت پیمان غرب با موضوع تقاضای مهلت پرداخت ال سی، تقاضای رفع مشکل اختلافات ارزی شهرداری کرمانشاه با بانک ملت، شرکت گیره ساز غرب با تقاضای اختصاص برق، نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه با تقاضای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، شرکت کشت و صنعت شاخص کلهر با تقاضای رفع مشکل مربوط به پرداخت مابه التفاوت ارز، شرکت شادچین با درخواست احداث خطوط برق و سردخانه دومنظوره ۴۰۰۰ تنی با موضوع رفع مشکل مربوط به ترهین محل اجرای طرح، واحدها و شرکت های تولیدی بودند که مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول