اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جوان فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

یک جوان فلسطینی که حدود دو هفته پیش و هنگام مقابله با یورش نظامیان صهیونیست در کرانه باختری زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

جوان فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (سه شنبه) جوان فلسطینی «محمد عرایشه» که حدود دو هفته پیش در بخش قدیمی شهر نابلس زخمی شده بود، به شهادت رسید.

بر اساس گزارش «معا»، محمد دو هفته پیش و در روز شهادت «ابراهیم النابلسی» و «اسلام صبوح» هنگام مقابله با یورش نظامیان صهیونیست شدیدا مجروح شده و در بیمارستان بستری بود.

شهید ابراهیم النابلسی فرمانده شهید «کتائب الاقصی» شاخه نظامی جنبش «فتح» فلسطین در کرانه باختری بود. (جزئیات بیشتر)

کارشناسان سیاسی معتقدند عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و ترور اعضای مقاومت در این منطقه چیزی جز انعکاس میزان نگرانی تل‌آویو از افزایش دامنه مقاومت فلسطین در کرانه باختری نیست؛ مقاومتی که قادر به انجام عملیات‌های منحصر به فرد علیه اهداف صهیونیستی است.

بر اساس گزارش وب‌سایت «الرساله»، «سری سمور» نویسنده و تحلیلگر فلسطینی در همین زمینه گفت رژیم صهیونیستی در وهله اول از تغییرات دموگرافی (جمعیتی) سریع در کرانه باختری وحشت دارد و با شهرک‌سازی و تسلط بیشتر بر اراضی فلسطینی و نیز ادامه سیاست کشتار فلسطینی‌ها سعی می‌کند با این موضوع مقابله کند.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول