اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار خداحافظی سفیر اوکراین با امیرعبداللهیان

سفیر ا‌وکراین در تهران در دیدار خداحافظی با امیرعبداللهیان از شرکت‌های ایرانی برای بازسازی مناطق و تأسیسات زیرساختی که در جنگ از بین رفته دعوت کرد.

دیدار خداحافظی سفیر اوکراین با امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سرگئی بوردیلیاک» سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۳۱ مرداد در پایان مأموریت خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

سفیر اوکراین در این دیدار با مروری بر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول مأموریت از مساعدت‌ها و همکاری‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

وی همچنین از موضع بی طرفی جمهوری اسلامی ایران و مخالفت کشورمان با جنگ قدردانی کرد و در ادامه از شرکت‌های ایرانی برای بازسازی مناطق و تأسیسات زیرساختی که در جنگ از بین رفته دعوت به عمل آورد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز با  اشاره به مکالمات تلفنی متعدد خود با همتای اوکراینی، مجدداً بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با ادامه جنگ تأکید و برای هرگونه مساعدت در این مسیر اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول