اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تبریک قالیباف و رئیسی برای قهرمانی تیم دانش آموزی در المپیاد جهانی نجوم

رؤسای جمهور و مجلس در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش‌آموزی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تبریک قالیباف و رئیسی برای قهرمانی  تیم دانش آموزی در المپیاد جهانی نجوم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی کسب مقام پر افتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌ اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با افتخارآفرینی و کسب مقام اول رقابت‏های المپیاد دانش‌آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان 2022 در گرجستان، شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

اینجانب با تبریک این برتری درخشان به جوانان دانش‌‏پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی، از معلمان، مربیان و دست‌‏اندرکاران این تیم غرورانگیز تشکر می‌‏کنم و امیدوارم با لطف الهی و تلاش و مدیریت متولیان امر، در آینده منشأ خدمات علمی برای این مرز و بوم که در آن بالیده‌اند، باشند.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

*پیام رئیس مجلس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی کسب رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ و در میان‌ بیش از ۴۵ کشور موجب شادمانی و مباهات شد.

این موفقیت که با کسب  ۹ مدال طلا  و یک نقره از سوی اعضای تیم بدست آمد  بیانگر وجود استعدادهای سرشار و توانمندی‌های درخشان در میان فرزندان برومند‌ و آینده‌سازان این کشور در عرصه‌های علم و دانش است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به اعضای تیم، کادر علمی، سرپرستان و جامعه‌دانش‌آموزی کشور، امیدوارم با همت و تلاش جوانان غرورآفرین این سرزمین همواره شاهد پیروزی و سربلندی آنان در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

*پیام سخنگوی دولت

همچنین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود در همین زمینه نوشت: سیر موفقیت‌های نخبگان ایرانی ادامه‌دار است؛ دانش‌آموزان ما در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک اول شدند. خدا قوت و تبریک به همه افتخارآفرینان که این موفقیت بزرگ را کسب کردند.

سخنگوی دولت افزود: سرعت رشد دانش ایرانی در جهان زبانزد است؛ دولت بر حمایت همه‌جانبه از این استعدادها، اهتمام جدی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول