اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمار پایین عضویت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر/ درخواست از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای عضویت فرزندان هنرمند استان در صندوق هنر تسهیل شود.

آمار پایین عضویت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر/ درخواست از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در نشست صمیمی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اصحاب رسانه، هنر و رسانه به ظرفیت‌های استان اشاره و اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر سال گذشته میزبان دو اثر سینمایی از این استان بود، همچنین در حوزه کاریکاتور و عکس هنرمندان استان دارای رتبه جهانی هستند و در عرصه‌های مختلف خوشنویسی رسانه، قرآن و نمایش حرف‌هایی برای گفتن داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای افزود: علی‌رغم این همه ظرفیت آمار و ارقام استان در سبد صندوق هنر پایین است.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه به مناطق کم‌برخورداری مثل کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم شرایطی که برای عضویت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در پایتخت در نظر گرفته شده برای این استان تسهیل شود تا هنرمندان و اصحاب رسانه بتوانند از ظرفیت بی‌شمار این صندوق استفاده کنند.

درخشان با بیان اینکه بیمه، مسکن، مشکلات معیشتی مهمترین مشکلات اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است،گفت: انجمن‌های صنفی در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ها در ایام بیماری کرونا ضررهای زیادی دیدند که از فعالان این حوزه حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالان قرآنی استان را دریابید، افزود: تعداد فعالان رسانه‌های استان زیاد هستند که شرایط برای برخورداری اصحاب رسانه از سبد حمایتی تسهیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول