اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خسارت سیل در شهرستان بویراحمد چقدر بود؟

فرماندار شهرستان بویراحمد از خسارت سیل تابستانی به ۷۰ درصد بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

خسارت سیل در شهرستان بویراحمد چقدر بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: ۷۰ درصد بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد در سیل تابستانی ناشی از سامانه مونسون خسارت دیده است.

وی گفت: در پی بارش‌های سیل‌های تابستانی به ۷۰ درصد راه‌های روستایی و ۱۰۰ درصد راه‌های عشایری شهرستان بویراحمد خسارت وارد شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۰ منزل مسکونی در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند و تعداد قابل توجهی از احشام عشایر نیز از بین رفتند.

مهدوی مطلق بیان کرد: اغلب راه‌های روستایی و همه راه های عشایری نیازمند بازسازی مجدد هستند که از دستگاه‌های اجرایی در خواست داریم تا آخر همچنان پای کار باشند و بمانند.

وی از همکاری و کمک‌های سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح در سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: این نهاد انقلابی همچنان در کنار ما در حال خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار بویراحمد البته با قدردانی از همه دستگاه‌های استانی و شهرستانی، ستاد مدیریت بحران استانداری و دفتر فنی استاندار، عنوان کرد: از برخی مدیران دستگاه‌ها گلایه‌هایی داریم که به وقت خودش خواهم گفت.

 مهدوی مطلق برای چندمین بار به شیوه توزیع اعتبارات اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان توسط مدیران استانی انتقاد و تاکید کرد: در زمینه توزیع اعتبارات محرومیت زدایی، تبصره ۱۶ و اشتغالزایی باید شاخص‌های واقعی از جمله جمعیت و وسعت را جدی ببینند و برای هدف گذاری بهتر باید فرمانداران میدان‌دار توزیع این اعتبارات باشند و گرنه در بهبود شرایط اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول