اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

موافقت با ۷ طرح سرمایه‌‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان، از موافقت اولیه با اجرای ۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در استان خبر داد.

موافقت با ۷ طرح سرمایه‌‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در کردستان

آرمان وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ۱۴ طرح گردشگری از تمام شهرستان‌های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌‌ فنی گردشگری کردستان بررسی و ارزیابی شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: بر‌‌ اساس نظر اعضا با صدور مجوز برای ۷ طرح سرمایه‌‎گذاری گردشگری در استان موافقت شد.

وی میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها را بیش از ۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در قالب ایجاد مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی و اقامتگاه بوم‌گردی در استان اجرا خواهد شد.

وطن‌دوست یادآور شد: خوشبختانه پروژه‌های مختلفی در بخش‌ گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی و توسعه پایدار در استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول