اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور جهادگران تبیین در آزادشهر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: گردهمایی بزرگ جهاد تبیین با حضور جهادگران این عرصه مانند خبرنگاران، هیات های مذهبی، روحانیون و دیگر جهادگران با حضور مسئولان استانی در هفته دولت در ازادشهر برگزار می شود.

همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور جهادگران تبیین در آزادشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر عصر امروز در کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی در حوزه های مختلف برگزار می شود و تلاش داریم تا با هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی فرهنگی بتوانیم بدور از موازی کاری برنامه های خوبی را برای مردم اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: مردمی کردن برنامه های فرهنگی گرامیداشت هفته دولت از دیگر اهداف ما بوده و بنا داریم برنامه ها با محوریت مردم برگزار شود تا همانگونه که همواره مردم در همه صحنه ها حضور داشتند در این برنامه ها حضور داشته و مدیریت کنند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت خبرنگاران را جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست و افزود: خبرنگاران مهمترین جهادگران جهاد تبیین بوده و در گردهمایی بزرگ جهادگران تبیین با حضور مسئولان استانی از جهادگران عرصه تبیین مانند خبرنگاران، هیات های مذهبی، روحانیون و دیگر جهادگران دعوت خواهد شد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مانند افزایش جمعیت و فرزنداوری، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدافرینی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از جمله مهمترین اهداف ما متولیان حوزه اجتماعی و فرهنگی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت است.

رجنی بیان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در روستای تاتاربایجق، هفت شب در هفت مسجد، موسسه هنری سفیر اوای ازادشهر، برپایی نمایشگاه های فرهنگی هنری، مسابقات کتابخوانی ، معرفی کتاب و نشست با کتابخوان ها، معرفی و قرائت وصیت نامه های شهدا، تولید محتوای دستاوردهای انقلاب و انتشار در فضاهای مجازی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و فرهنگی، دیدار خبرنگاران و فعالان عرصه فضای مجازی به عنوان جهادگران عرصه تبیین با فرماندار و غیره از جمله برنامه های کمیته فرهنگی در گرامیداشت هفته دولت است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول