اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی تفحص از سازمان سنجش در کمیسیون آموزش مجلس

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی تفحص از سازمان سنجش در این کمیسیون خبر داد.

بررسی تفحص از سازمان سنجش در کمیسیون آموزش مجلس

علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور پورعباس رئیس فعلی و خدایی رئیس سابق سازمان سنجش برگزار شد که گزارش 41 صفحه‌ای تحقیق و تفحص از این سازمان سنجش قرائت شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و اعضای کمیسیون حضور داشته و مقرر شد هفته آینده پس از تهیه گزارش نهایی رأی گیری در کمیسیون جهت اعلام نظر به صحن مجلس انجام شود.

وی افزود: در جلسه امروز، خدایی رئیس سابق سازمان سنجش پس از قرائت گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش، از عملکرد خود دفاع کرد و مقرر شد کمیسیون گزارش نهایی این طرح تحقیق و تفحص را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: عمده گزارش قرائت شده معطوف به تخلفات مالی در تعاونی سازمان سنجش بوده و در نحوه پذیرش و سنجش دانشجویان نکاتی جدی وجود نداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول