اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مصوبه سفر ریاست جمهوری در مسیر تحقق/ آغاز کیفی‌سازی پروژه‌های ورزشی پلدختر

درسفر رییس جمهور به لرستان 10 میلیارد تومان به ورزش پل‌دختراختصاص داده شده که از این مبلغ هفت میلیارد تومان برای پروژه زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی شده و این اعتبار بعد از شرایط ایجادشده در اختیار پیمان‌کار قرار می‌گیرد.

مصوبه سفر ریاست جمهوری در مسیر تحقق/ آغاز کیفی‌سازی پروژه‌های ورزشی پلدختر

خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان، کیفی‌سازی و تکمیل پروژه‌ها به ویژه بازسازی زمین چمن فوتبال ورزشگاه پل‌دختر با نظارت مستمر،به صورت اصولی و با کار کارشناسی همراه باشد.

کیفی‌سازی و تکمیل پروژه‌های ورزشی پلدختر

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پل‌دخترگفت: با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر استان لرستان که در اواخر شهریورماه سال جاری توسط هیات فوتبال استان‌ابلاغ شده ، انتظار جوانان ورزش‌کار و فوتبالیست پل‌دختر این است که مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر تا آن زمان برای میزبانی تجهیز و آماده شود.

حسین سرمالیان به فارس گفت: با توجه به گرمای طاقت‌فرسا در پل‌دختر، جهت بازی فوتبالیست‌ها در شب ضرورت دارد زمین چمن به نورافکن‌ها تجهیز شود.

وی افزود: رخت‌کن در حال ساخت مجموعه ورزشی پل‌دختر استاندارد نیست و‌ مشکلات ساختاری فیزیکی دارد که انتظار می‌رود دفتر فنی استان این مشکلات را حل کند و صرف احداث یک اتاق خالی نباشد و کمدهای دیواری جهت لباس‌های بازی‌کنان درآن تعبیه شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پل‌دخترگفت : فاصله کم سرویس‌های بهداشتی با رختکن از دیگر مشکلات ورزش‌گاه است که انتظار می‌رود دفتر فنی استان این موضوع را نیز مد نظر داشته تا جهت رفع این مشکل برای سرویس‌های بهداشتی درب‌های مجزا ایجاد شود.

دبیر ورزش و پیش‌کسوت فوتبال پل‌دخترگفت: استاندارد‌سازی سکوی تماشاگران ،‌ایجاد رخت‌کن استاندارد برای ورزش‌گاه ، احداث سرویس‌های بهداشتی برای تماشاچیان و ورزش‌کاران از نیازهای مبرم مجموعه ورزشی پل‌دختر است.

رضا بخشیوند به فارس گفت: تیرهای دروازه فوتبال زمین چمن مجموعه ورزشی این شهر تا کنون ازنظر اندازه وضخامت غیر استاندارد بودند که باید به صورت استاندارد و اصولی احداث ونصب شوند.

وی احداث آب‌خوری ویژه تماشاگران و ورزش‌کاران و حمام جهت استفاده بازی‌کنان تیم‌های فوتبال در پایان مسابقات و نیمکت‌های ذخیره تیم‌ها و کمیته مسابقات را از دیگر نیازها و ضروریات ورزش‌گاه پل‌دختر برشمرد.

یک فوتبالیست پل‌دختری گفت: باتوجه به استفاده روزانه و حضور‌ جمعیت زیاد جوانان و فوتبالیست‌ها روی زمین چمن پل‌دختر انتظار جوانان این است که این‌ پروژه سوای گذشته و با نهایت استحکام و براساس استانداردهای لازم تکمیل و راه‌اندازی شود.

محمد اسماعیل‌پور به فارس گفت: همچنین انتظار می‌رود کمیته فنی ورزش استان نسبت به نصب تابلو در سردرب  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان جهت معرفی و اطلاع عابران به ویژه میهمانان و مسافران نیز توجه داشته باشد.

کیفی‌سازی و کیفیت‌بخشی در اجرا و تکمیل پروژه‌های ورزشی

دادستان پل‌دختر گفت: کیفی‌سازی و کیفیت‌بخشی در اجرا و تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان مطالبه مردم و جوانان است.

علی امرایی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پل‌دختر در گفت و گو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: توجه به کیفی‌سازی و کار اصولی و کارشناسی به ویژه در تکمیل زمین چمن این مجموعه ورزشی مطالبه مردم، جوانان و ورزش‌کاران است.

وی افزود: حفظ حقوق عامه و دفاع از آن وظیفه قانونی دستگاه قضایی است از این رو ترک فعل شخص یا اشخاص در فعالیت اجرایی پروژه‌ها، قابل قبول نیست و قانون ورود پیدا کرده و در این زمینه با کسی تعارفی ندارد.

دادستان پل‌دختر برضرورت توجه پیمان‌کاران طرح‌های مجموعه ورزشی این شهر به کار اصولی و کارشناسی تاکید کرد و گفت:نواقص و ایراداتی در گذشته و در بازسازی زیرساخت‌های ورزشی پل‌دختر در پسا سیل دغدغه ورزش‌کاران و خبرنگاران رسانه است، بنابر این  امید است سه پیمان‌کار مشغول فعالیت  این طرح‌ها، کار خود را به دور از هر نقص و با نظارت متخصصان امر انجام دهند.

وی بر رفع مشکل و نقص از پروژه‌های ورزشی پل‌دختر توسط دفتر فنی استان تاکید کرد و افزود: پیمان‌کاران این پروژه‌ها کار خود رابه نحو احسن انجام دهند که در غیر این صورت  دستگاه قضا به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

امرایی یادآورشد: این حساسیت‌ها به خاطر نواقص و اشکالاتی است که پیش از این در بازسازی زمین چمن فوتبال ورزشگاه پل‌دختر بر جای مانده بود،از این رو انتظار می‌رود ضمن تسریع در تکمیل این پروژه‌ها کیفیت فعالیت‌های اجرایی آنها براساس موازین و روش‌های روز باشد و  مورد غفلت قرار نگیرد.

رییس ورزش و جوانان پل‌دخترگفت: عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان از یک ماه پیش آغاز و زیرسازی آن به طور مطلوب و جدی انجام شده است.

مهرداد محمودی نیز به فارس گفت:متاسفانه زمین چمن مجموعه ورزشی پل‌دختر درگذشته بنا به دلایلی شرایط کیفی لازم را نداشت و این موضوع موجب شد اداره ورزش و جوانان نسبت به احداث مجدد آن اقدام کند و تا کنون ۵۰ درصد این پروژه انجام شده و در روزهای آینده فعالیت زیرسازی و بیس آن به پایان می‌رسد.

وی افزود:با توجه به جلسه‌هایی که با پیمان‌کار نصاب چمن مصنوعی مجموعه ورزشی پل‌دختر برگزارشده و تعهداتی ایجاد کرده، پس از زیرسازی فعالیت خودرا آغاز خواهد کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان پل‌دختر گفت: با توجه به اطلاعات پیمان‌کار نصاب ،چمن مصنوعی ورزشگاه ، پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده این پروژه به نتیجه برسد وچمن در اختیار ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌ها قرارگیرد.

محمودی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار درسفر رییس جمهور به لرستان به ورزش پل‌دختراختصاص داده شده که از این مبلغ هفت میلیارد تومان برای پروژه زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی شده و این اعتبار بعد از شرایط ایجادشده در اختیار پیمان‌کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول