اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بانوی مچ‌انداز بیرجندی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

در پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور انتخابی تیم ملی آرزو حسینی با کسب مدال طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

بانوی مچ‌انداز بیرجندی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در  پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بانوی شایسته خراسان‌جنوبی بار دیگر مدال رنگی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

آرزو حسینی از شهرستان بیرجند در مسابقات دست راست دسته وزنی ۶۰ کیلوگرم این ماراتن ملی با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

 پنجمین دوره مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰۴ ورزشکار به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

حسینی پیش از این نیز در چهارمین دوره از مسابقات مچ‌اندازی بانوان کشور  در وزن ۶۵ کیلوگرم این ماراتن ملی بر سکوی قهرمانی مسابقات دست چپ و راست رقابت‌ها ایستاد و به عنوان نخستین بانوی خراسان‌جنوبی از سوی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

وی پس از شرکت و درخشش در  اردوی‌های آمادگی تیم ملی مچ‌اندازی ایران در لیست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان قرار گرفت و در این دور از رقابت‌ها نیز برای جمهوری اسلامی ایران ۲ مدال برنز را به ارمغان آورد.

انتهای‌پیام/69014/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول