اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مسافران تپسی، خنک سفر می کنند

با توجه به فصل گرما، برای ارتقای رفاه حال و رضایت شهروندانی که از تاکسی اینترنتی برای رفت و آمد استفاده می کنند، سفیران تپسی در صورت روشن کردن کولر خودرو، یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

مسافران تپسی، خنک سفر می کنند

به گزارش خبرنگار فارس، این مجموعه با اعلام این طرح، از تمهید و تشویق دوسویه تپسی برای افزایش کیفیت سفرهای شهری خبر داده و رانندگانی که در این مسیر همراه باشند، تشویق و رانندگان خاطی اخطار دریافت می کنند.

 به گفته روابط عمومی تپسی، در طرح جدید این مجموعه برای بهبود تهویه خودرو، سفیران تپسی با دریافت بیش از ۱۰ گزارش مثبت برای روشن بودن کولر طی یک هفته، یک روز به انتخاب خود از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند. تهویه خودرو در سفرهای شهری تابستانه و به طور خاص در ترافیک و مسیرهای بلند، دغدغه مسافران تاکسی‌های اینترنتی است به همین دلیل، پیش از آغاز فصل گرما قوانین مربوط به روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد «تجربه مشتری» تپسی با پایش وضعیت تهویه خودرو هنگام سفر شهری، میزان رضایت مسافران را می‌سنجد‌.

گفتنی است، نظرسنجی از مسافران از طریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند براساس یک الگوریتم چند مرحله‌ای اخطار دریافت می‌کنند. این اخطار شامل مسدودیت‌ های ساعتی، روزانه یا هفتگی است. همچنین از آنجا که برخی سفیران ممکن است در تامین هزینه های مربوط به تعمیر کولر خودرو دچار مشکل باشند. باشگاه سفیران‌ تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تامین مواردی مانندگاز کولر، تعمیر سیستم تهویه یا لاستیک و روغن از سفیران برای رفع مشکل، حمایت می کند. بنابه اطلاعات به دست آمده در  تیم تجربه مشتری تپسی تاکنون، 90 درصد مسافران نسبت به روشن بودن کولر و تهویه خودرو اعلام رضایت  کرده اند.

/انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول