اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشریح برنامه‌های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری/ دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی آنگونه که شایسته بود تبیین نشده، گفت: زحمات و اقدامات نظام باید به صورت هوشمندانه و هنرمندانه برای نسل جوان تبیین شوند.

تشریح برنامه‌های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری/ دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروزه رسانه‌های بیگانه به دنبال برهم زدن آرامش روانی مردم هستند و باید تلاش کنیم خوراک بیگانگان را تامین نکنیم که خوشبختانه مردم در بحران آبی استان صبر بسیاری نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: باید به صورت هوشمندانه و خلاقانه زحمات نظام را به تصویر کشیده و برای نسل جوان تبیین کنیم.

انصاری با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی انقلاب به همگان است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی آنگونه که شایسته بود تبیین نشده و باید تلاش کنیم در قالب هنر و خلاقیت واقعیت‌ها را به افکار عمومی انتقال دهیم.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و پر کردن خلاءهای موجود در جامعه اظهار داشت: روز ۸ شهریور ویژه‌برنامه‌ای با حضور همه اقشار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد تا سیره شهدای دولت برای مردم تبیین شود و بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انصاری بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برنامه‌های تخصصی خود را برجسته کنند و به جای پرداختن به اعداد و ارقام واقعیت‌ها و کارهایی که عملیاتی شده را بیان کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی، نویسندگان و خبرگزاری‌ها باید علاوه بر انتقادهای سازنده داشته‌های نظام و تلاش‌هایی که با وجود تحریم‌ها صورت می‌گیرد را نیز به درستی بیان کنند.

انصاری با اشاره به ضرورت فضاسازی محیط گفت: فضاسازی محیط کمک می‌کند در هر مناسبتی مردم با موضوع روز آشنا شوند که باید تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی از ظرفیت خود استفاده کنند تا فضای شهر آماده شود و هفته دولت برجسته شود.

وی با بیان اینکه انعکاس اقدامات نیز یک جهاد تبیین است، افزود: در فضای مجازی نیز باید عملکرد نظام برای مردم بیان شود و شهیدان رجایی و باهنر برجسته شوند که این امر با برپایی مسابقات فرهنگی، موشن‌گرافی و استفاده از ظرفیت هنرمندان امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است سایر دستگاه‌ها نیز برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هفته دولت که شامل تهیه بروشور، فضاسازی، مسابقات مجازی، تهیه کلیپ، تجلیل از خانواده شهدا، تهیه مستند و افتتاح طرح‌های مختلف بود بیان کردند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول