اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایان تنش آبی پس از 13 روز/ نیاز آبی شهرکرد تامین شد

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با اقدامات صورت گرفته‌، نیاز آبی شهرکرد تامین شده است، اما با توجه به خالی بودن مخازن و عقب‌ماندگی در مصرف آب تا حدودی کمبود وجود دارد ولی بحران نداریم.

پایان تنش آبی پس از 13 روز/ نیاز آبی شهرکرد تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در خصوص آخرین وضعیت حل مشکل بی‌آبی در شهرکرد، گفت: طرح پدافندی عمان سامانی برای تامین آب شرب بخشی از شهرکرد از سه روز گذشته وارد مدار شده است و در مجموع آبی که از طرح عمان سامانی و تصفیه‌خانه سامان به شهرکرد انتقال داده می‌شود، حدود ۱۶۰ لیتر بر ثانیه است.

وی افزود: در طرح فدک نیز آبرسانی از مخازن تا تصفیه‌خانه شهرستان بن انجام شده است و ظرف یک روز یا دو روز آینده به غرب شهرکرد خواهد رسید.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش کدورت چشمه کوهرنگ تصفیه‌خانه خلک نیز ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب وارد مدار آبرسانی شهرکرد می‌شود و ۱۵۰ لیتر نیز از طریق چاه‌های کشاورزی تامین شده است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نیاز آبی شهرکرد تامین شده است، اما با توجه به خالی بودن مخازن و عقب‌ماندگی در مصرف آب تا حدودی کمبود وجود دارد و بحران نداریم.

انتهای پیام/ی/ ت 3

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول