اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشور در مرحله تحقق دولت اسلامی است/ کمک بسیج کارمندان برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان

مسؤول بسیج کارمندان مازندران، گفت: کشور در مرحله تحقق دولت اسلامی است، پس برای این موضوع نیاز به اداره معنوی و مهدوی نیاز داریم، تا اداره و مدیر ما داری معنویت و مهدویت نشویم نمی‌توانیم زمینه تحقق عدالت را فراهم کنیم.

کشور در مرحله تحقق دولت اسلامی است/  کمک بسیج کارمندان برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجیدرضا شعبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد این مجموعه در استان، اظهار کرد: هفته دولت نقطه سرخطی است با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی گفت: با روحیه میدانی و جهادی مدیران انتظارات اولیه مردم تا حدودی برآورده شد ولی به دلیل کم‌کاری‌ها در گذشته این خدمات آن‌طور که باید و شاید مورد نظر مردم نبود ولی با روحیه‌ای که در دولت وجود دارد، زمینه رفع مشکلات مردم رفع می‌شود.

مسؤول بسیج کارمندان مازندران، خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند دولت در مسیر سختی که در پیش دارد از ظرفیت نیروهای جهادی و افراد داری سابقه اجرایی مناسب بهره‌برداری کند که در برخی از انتصابات دولت این رویه را عملیاتی کرده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان مستقر در ادارات به منزله پیش برد امور است، این قشر برای رسیدن حل مسائل کمک کار مدیران است.

شعبانی خاطر نشان کرد: با تفکر و میدان داری بسیجیان می‌توانیم نسبت به رفع مشکلات کشور اقدام کنیم و بسیج این موضوع را از ابتدای جنگ تاکنون ثابت کرده است.

مسؤول بسیج کارمندان مازندران یادآور شد: کشور در مرحله تحقق دولت اسلامی است، پس برای این موضوع نیاز به اداره معنوی و مهدوی نیاز داریم، تا اداره و مدیر ما داری معنویت و مهدویت نشویم نمی‌توانیم زمینه تحقق عدالت را فراهم کنیم.

وی گفت: رسانه‌ها هم می‌توانند پیوست عدالت در نگارش و تصویر سازی‌ها داشته باشند این موضوع نیاز به هم صدایی دارد.

مسؤول بسیج ادارات استان مازندران، خاطر نشان کرد: روحیه خدمت‌گذاری در بین مدیران استانی وجود دارد و برای تحقق عدالت نیاز به برنامه‌ریزی‌های مناسب و مدون داریم.

وی ادامه داد: نقش اثرگذار رسانه‌ها در توسعه را نمی‌توان نادیده گرفت و در این زمینه همراهی مناسبی در استان وجود دارد.

شعبانی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای مقابله با مسایل مختلف در کشور، اضافه کرد: آرامش و ثبات امروز را مدیون همدلی هستیم، این موضوع در مناسبت‌های مختلف خودنمایی کرده است.

وی با اشاره به حضور شهدای گمنام در ادارت استان، افزود: مراسم تشیع و تدفین این شهدا در ادارت نشان از علاقمندی کارکنان به اهداف شهدا است.

مسؤول بسیج کارمندان ادارات استان با اعلام اینکه در ادارت در زمینه کمک به حل مسئله ورود پیدا کردیم، اظهار کرد: در کاهش مصرف برق در یک مانور زمینه کاهش ۳۶ هزار مگاوات برق را فراهم کردیم و در پیک پنجم کرونا که سازمان انتقال خون با کاهش ذخیره خون مواجه شده بود، همکاران بسیجی با ورود خودشان این کم و کسری را جبران کردند.

وی با اشاره به ورود بسیج کارمندان برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان، این نهاد در بحث کوتاه کردن زمان استعلام‌گیری در کنار کارکنان ادارت قرار گرفته است، گفت: با حضور همکاران بسیج ادارت ۹ هزار و ۷۰۰ ثبت‌نام صورت گرفته و ۲ هزار و ۷۰۰ ثبت انجام شده و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول