اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جام واگنر| همایونفرمنش: با یک برد دلچسب تورنمنت را تمام کردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که با یک برد دلچسب جام واگنر را تمام کردیم.

جام واگنر| همایونفرمنش: با یک برد دلچسب تورنمنت را تمام کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزار فارس، شهروز همایونفرمنش در پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. این تورنمنت برای ما جنبه تدارکاتی داشت تا برای مسابقات قهرمانی جهان به اوج آمادگی برسیم.

وی ادامه داد: من کمی دیرتر از سایر بازیکنان به این تیم اضافه شدم. سعی می‌کنم طی روزهای آینده زودتر به هماهنگی با سایر بازیکنان برسم. در بازی امروز کمی ناهماهنگی به چشم آمد که طبیعی است، چون مدتی بود در کنار سایر بازیکنان بازی نکرده بودم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده شویم و با یک برد خوب و دلچسب این تورنمنت را به پایان برسانیم تا با روحیه خوبی راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

همایونفرمنش درمورد برگزاری مسابقات جام واگنر و میزبانی لهستانی‌ها خاطرنشان کرد: در مجموع همه چیز عالی بود و مشکل خاصی نبود. خوشحالم که در بازی آخر پیروز شدیم تا با روحیه بالایی راهی مسابقات اصلی شویم.

وی درمورد شرایط آمادگی جسمانی‌اش توضیح داد: زمان زیادی برای ریکاوری پس از بازی‌های کشورهای اسلامی نداشتم. در دو بازی گذشته برای تیم ملی بازی نکردم و سعی کردم از این شرایط استفاده کنم تا زودتر بتوانم در خدمت تیم باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول