اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

واکنش مدیر عامل فولاد مبارکه به گزارش تحقیق و تفحص

مدیرعامل فولاد مبارکه در مورد گزارش تحقیق و تفحص اعلام کرد: اظهارنظر در مورد ادعاهای مطرح شده بعد از صدور رأی قطعی مرجع قضایی انجام می‌شود.

واکنش مدیر عامل فولاد مبارکه به گزارش تحقیق و تفحص

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز بعد از انتشار گزارش تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از فولاد مبارکه و اعلام فسادهای گسترده، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در نامه‌ای به انصاری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: پیرو قرائت گزارش هیأت تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در صحن علنی مجلس و ارجاع آن به مرجع قضایی به اطلاع کلیه سهامداران می‌رساند که اظهارنظر قطعی در مورد همه ادعاهای مطرح شده در گزارش مذکور منوط به رسیدگی و صدور رأی قطعی از مرجع قضایی است.

عملکرد شرکت فولاد مبارکه طبق صورت‌های مالی سالیانه توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مطابق قوانین جاری کشور و آیین‌نامه مصوب سازمان بورس در مورد رسیدگی و حسابرسی قرار گرفته و در مجامع  عمومی شرکت به تصویب سهامداران رسیده است و موارد مطروحه تغییری در عملکرد تولید و سودآوری شرکت ایجاد نخواهد کرد.

رکوردهای اخیر تولید در فولاد مبارکه و روند پرشتاب توسعه در این شرکت به عنوان سنگر اقتصادی صنعتی جمهوری اسلامی ثمره تلاش هزاران نفر از پرسنل و مدیران زحمتکش این مجموعه است که این روند بدون وقفه در جریان است و تداوم خواهد یافت.

گزارش مدیر عامل فولاد مبارکه+ فولاد فولاد  +

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول