اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اتفاق جالب اسپانسر پیراهن پرسپولیس در بازی با فولاد

باشگاه پرسپولیس هنوز با اسپانسر قرارداد همکاری امضا نکرده است.

اتفاق جالب اسپانسر پیراهن پرسپولیس در بازی با فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن بدون اسپانسر روی پیراهن به میدان رفته بود شب گذشته در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفت که نام یک اپراتور تلفن همراه روی لباس سرخ‌پوشان خودنمایی می‌کرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مطابق پیگیری‌ها، باشگاه پرسپولیس هنوز با این اپراتور قرارداد همکاری امضا نکرده است. باشگاه پرسپولیس مبلغ 115 میلیارد تومان برای این همکاری درخواست کرده، اما مبلغی که این اپراتور اعلام داشته رقمی نزدیک به 100 میلیارد تومان بوده است که این موضوع باعث شده تا این قرارداد همکاری هنوز به صورت قطعی امضا نشود.

با این همه طرفین به عقد قرارداد همکاری بسیار نزدیک شده‌اند و انتظار می‌رود به زودی و با رسیدن به توافق در جزئیات این همکاری، قرارداد جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به امضا برسانند تا پرسپولیس به صورت رسمی نام این اپراتور تلفن همراه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی پیراهن خود داشته باشد.

این اتفاق در حالی در حال انجام است که باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه همکاری با کارگزار فصل گذشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه با یک کارگزار جدید وارد همکاری شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول