اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای تکمیل یکی از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی کشور توسط شهرداری تهران

معاون حمل و نقل شهردار تهران از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای تکمیل یکی از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی کشور توسط شهرداری خبر داد و گفت: ۵۰ اتوبوس برقی به زودی وارد چرخه حمل و نقل عمومی تهران می‌شود.

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای تکمیل یکی از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی کشور توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس ،مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پایانی زیرزمینی قطارهای شهری در کشور، اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور محسوب می‌شود و شهردار تهران بر تمرکز روی این پروژه بسیار تأکید داشت.

وی افزود: ۳۰ درصد از هزینه ۲ هزار میلیارد تومان طی یک سال گذشته توسط مدیریت شهری جدید اختصاص داده شده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد:  راه‌اندازی این پایانه در حوزه‌های مختلف تأثیر بسزایی دارد از جمله اینکه تعمیر و نگهداری دوره‌ای و سرویس‌دهی مستمر قطارها انجام می‌گیرد و در حوزه بهره برداری کاهش سرفاصله حرکت قطارها به همراه دارد و در زمینه پدافند غیر عامل هم مؤثر است.

شفیعی با اشاره به اینکه مترو تهران جزء 20مترو برتر دنیا است، گفت:  به کمک متخصصان داخلی می‌توانیم رکوردهای بسیار خوبی را در حوزه حمل و نقل به دست آوریم.

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه در ساخت مترو خودکفا هستیم ،گفت: در زمینه واگن‌سازی هم تلاش داریم که وابستگی‌ها را به حداقل ممکن برسانیم. عقب ماندگی‌ها و فرسودگی‌های جدی در حوزه حمل و نقل عمومی از گذشته وجود داشت که در حال رفع است.

وی گفت: خوشبختانه با تأکیدات شهردار تهران اتفاقات خوبی در این حوزه در دست اقدام است که همزمان با بازگشایی مدارس ان‌شاءالله  وضعیت اتوبوس‌ها در پایتخت بهتر خواهد شد.

شفیعی گفت: 220 میلیارد تومان تزریق نقدینگی برای اورهال و تعمیر اتوبوس‌ها خواهیم داشت.

معاون شهردار تهران بیان داشت: همچنین ۵۰ اتوبوس‌ برقی به زودی به چرخه بهره‌برداری می‌رسد و بنا داریم 500 مورد دیگر هم برای تهران در نظر گیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول