اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه برگزار شد

دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مشهد مقدس برگزار شد.

دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دوره تربیت و تعالی ویژه  فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه  در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در این باره اظهار داشت: الحمدالله امسال با حمایت و پشتیبانی سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه، دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی در سطح وسیعی از حضور فرماندهان و مسئولان، در مشهد مقدس با موفقیت برگزار شد.

وی ادامه داد: همزمان با این دوره، دوره های آموزشی تربیت وت عالی ویژه  همسران و فرزندان پسر و دختر به صورت همزمان و تفکیکی با موفقیت و شایستگی برگزار  و همگی از محتوای غنی این دوره ها بهره‌مند شدند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه  اظهار داشت: فراگیران  از مباحث مطرح شده در این دوره ها که عبارت بود از بصیرت دینی و معنویت، جهاد تبیین، تلاظم دین و سیاست، سبک زندگی اسلامی، فرماندهی تراز انقلاب اسلامی، امام شناسی، آسیب شناسی تربیت دینی و احکام مبتلابه با هدف بصیرت و معنویت افزایی، ولایتمداری و تقویت روحیه جهادی و انقلابی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: الحمدلله به اذعان اکثر همکاران ، اساتید محترم و نظام ارزشیابی انتهای دوره،  میزان تأثیر گذاری محتوای آموزشی و بهره مندی و رضایتمندی از حضور مؤثر اساتید مجرب و علمای اثر گذار، بالاتر از حد انتظار بود و از مطالب ارائه شده توسط اساتید محترم همانند حضرات آیات و حجج الاسلام سید حسن عاملی، سیدشرف‌الدین ملک حسینی، سیداحمدخاتمی، احمد عابدی، راشدیزدی، منتظری و آقایان حسن رحیم پور ازغدی، علی قاسمی و حبشی، ابراز رضایت‌مندی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با تأثیر مثبت دوره‌های تربیت و تعالی در رشد و تعالی معنوی فرماندهان و بالا رفتن سطح آگاهی دینی و معرفتی آنان گفت: نقش معنویت در آمادگی رزم ، امری بدیهی و غیرقابل انکار است و  همانگونه که در دفاع مقدس و میدان جبهه مقاومت، یک رزمنده و فرمانده ما با اتصال و اتکال به ذات اقدس الهی  و توسل به ائمه معصومین (س) در میادین نبرد حضور مؤثر می یافتند و سختی‌ها و مرارت ها را تحمل می نمودند و بی محابا و شجاعانه به پیش می رفتند.

حجت‌الاسلام رئیسی در  پایان تصریح کرد: امروز نیز رزمندگان دریادل یا به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» به واسطه حضور در جغرافیای مأموریتی و قرار گرفتن در نقطه «لجمن» به واسطه کار سخت و حساس، نیاز بیشتری به معنویت و بصیرت دینی دارند که برنامه ریزی شده هرسال از این موضوعات مفید بهره‌مند  شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول