اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جام واگنر| پتریچ: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان پس از مسابقه برابر ایران در جام واگنر گفت: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم و پیروز شدیم.

جام واگنر| پتریچ: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نمانیا پتریچ پس از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشت زیرا پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در ابتدای این مسابقه در دریافت‌های اول مشکل داشتیم، به این علت که تیم ایران سرویس‌های بسیار قدرتمندی را روانه زمین صربستان کرد. اما در ادامه این دیدار و ست به ست عملکردمان بهبود پیدا کرد.  در امتیازات حساس توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برنده از زمین خارج شویم.

پتریچ در رابطه با تفاوت این دیدار و مسابقه دو تیم در لیگ ملت‌ها بیان کرد: زمانی که تیم‌ها برای آماده‌سازی خود پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان در نظر می‌گیرند، متفاوت است. تا آغاز قهرمانی جهان هفت روز دیگر فرصت باقی مانده و طبیعتا تیم ایران تا آن زمان کاملا آماده شده و تیم متفاوت و قدرتمندی در آن رقابت‌ها خواهد بود. همچنین هر دو تیم تعدادی از بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کرده‌اند و با احتساب این موضوع فرصت بسیار خوبی دارند تا در رقابت‌های قهرمانی جهان بدرخشند.

وی در ادامه گفت: تیم‌های با کیفیت زیادی در قهرمانی جهان حضور دارند. اما فرانسه، لهستان و آمریکا شانس بسیار زیادی برای موفقیت در این تورنمنت دارند. تیم‌های ایران، صربستان، ایتالیا و برزیل هم توانایی کسب موفقیت و پیروزی در این مسابقات را دارند. مطمئنا شاهد رقابت‌هایی جذاب و زیبا در قهرمانی جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول