اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هاشمی نسب: 21 سال پیش جواب این فحاشی ها را داده ام/اشتباه نکردم به استقلال رفتم؛ تماشاگران دروغ را دوست دارند!

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تماشاگران دوست دارند، دروغ بشنوند، اما رفتنم به استقلال اشتباه نبود.

هاشمی نسب: 21 سال پیش جواب این فحاشی ها را داده ام/اشتباه نکردم به استقلال رفتم؛ تماشاگران دروغ را دوست دارند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: 21 سال پیش جواب این فحاشی‌ها را دادم؛ نه با 40 هزار تماشاچی، بلکه مقابل 80 هزار تماشاچی.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار محرومیت هواداران پرسپولیس را دارد یا خیر، عنوان کرد: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. خدا لطف زیادی به من دارد و مشکلی بابت فحاشی به خودم ندارم. همه آنها را بخشیده‌ام و فقط یک نفر را نمی‌بخشم. چرا باید از واقعیت ها فرار کنیم. تماشاگران دروغ را دوست دارند و می‌خواهند من بگویم اشتباه کردم که به استقلال رفتم. من اشتباه نکردم. چون خیلی چیزها مانند خانواده از رنگ قرمز، پرسپولیس و استقلال مهمتر است. هنوز به این درک نرسیده‌اند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از این ناراحت هستم که تنها شش ماه از زحمات سعید آقایی، احسان پهلوان و مهدی شیری گذشته است. من برای آنها همه چیز را تعریف کرده‌ام چه اتفاقاتی افتاده است و این بازیکنان توقع ندارند که تشویق‌شان کنید. حداقل به آنها فحش ندهید! اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، واقعا باید تأسف خورد.

هاشمی‌نسب افزود: ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم که وریا غفوری و عارف آغاسی در این تیم بازی کرده‌اند. شما فرق تماشاگران را ببینید و مشاهده کنید استقلالی‌ها برای این دو بازیکن چه می‌کنند. وریا غفوری که گاهی به نفع شما حرف زده و شما را تحریک نکرده است. به وریا چه کار دارید؟

وی در پاسخ به این پرسش که رابطه ات با گل‌محمدی چگونه است، بیان کرد: من با کسی مشکل ندارم، اما کسی که به رفقای قدیمی خودش از بالا به پایین نگاه کند! خیلی حرف‌ها دارم و می توانم یک شاهنامه بنویسم! آقایانی که کت‌وشلوار می‌پوشند، شرایط خوبی دارند و ما آدم بد داستان هستیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا نمی‌گوید از چه کسی ناراحت است، عنوان کرد: همه او را می‌شناسند. تا کسی کاری به کارم نداشته باشد با او کاری ندارم. من سرم را پایین انداختم، اما به من فحش دادند. من رفتم جایی که گل زدم در دربی را بوسیدم. آن صحنه بهترین خاطره‌ام بوده و انتقام مادرم را گرفتم. آیا کار بدی کردم؟ چرا باید فحش بخورم؟ اشکالی ندارد، ادامه بدهند. پوست من خیلی کلفت‌تر از این حرف‌هاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول