اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جام واگنر| عطایی: با آمادگی 100درصد فاصله داریم/ روندمان رو به رشد است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز با آمادگی 100درصد فاصله داریم اما روندمان رو به رشد است.

جام واگنر| عطایی: با آمادگی 100درصد فاصله داریم/ روندمان رو به رشد است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ایران نسبت دو بازی قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. به هر حال برای بازی‌های سخت‌تر و مهمتر آماده می‌شویم. بازیکنان ایران در توپ‌های بد عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم.

وی ادامه داد: در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام 16 دفاع شدیم و این نشان می‌دهد که روندمان مثبت بوده است. در مجموع فکر می‌کنم با آمادگی 100درصدمان فاصله داریم و سعی می‌کنیم در بازی تدارکاتی پیش رو به آمادگی بالاتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد استفاده از ترکیب‌های مختلف و میزان شناختش از شرایط بازیکنان، گفت: فکر می‌کنم شرایط خیلی خوب بود. معنوی‌نژاد به عنوان بازیکنی که توانست نظرها را به خود جلب کند و عملکرد خوبی هم داشت ما را به اهداف مان نزدیک‌تر کرد. جواد کریمی و مجرد هم که در مقطعی مصدوم بودند عملکرد مناسبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند روند رو به رشدی داشتند و این یک فرایند خوب برای تیم ایران است.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک، سه بر دو مغلوب این تیم شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود و شاگردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت 18:30 به وقت تهران مقابل آرژانتین قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول