اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وزیر نیرو برای بررسی طرح آبرسانی به همدان می‌رود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه طرح تأمین آب در همدان اعتبار لازم را دارد گفت: فردا وزیر نیرو برای بازدید و بررسی طرح آبرسانی به استان سفر خواهد کرد تا نقاط ضعف بررسی و تدابیر لازم برای تسریع در آبرسانی اندیشیده شود.

وزیر نیرو برای بررسی طرح آبرسانی به همدان می‌رود

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به بروز مشکلات تأمین آب در همدان و قطعی‌های مکرر اظهار کرد: دولت و وزارت نیرو با توجه به قول‌های رئیس جمهور در سفر به استان مبنی بر آبرسانی، تلاش‌های موثری انجام می‌دهند و در این راستا تمام توان وزارت نیرو برای رساندن آب به همدان به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز تلفنی مفصل در ارتباط با مشکل آب با وزیر نیرو صحبت کردیم، گفت: وزیر نیرو فردا همراه با یک هیأت کارشناسی و اجرایی به همدان سفر خواهد کرد تا ضمن بررسی مسیر آبرسانی به همدان با بالگرد، نقاط ضعف را برطرف و تدابیر جدید برای تسریع در اجرای پروژه اندیشیده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام توان لازم استانی، ملی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به کار گرفته شود تا در کمترین زمان ممکن آب به همدان برسد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست، ادامه داد: همه مسؤولان اجرایی از استاندار تا سایر مدیران کار را پیگیری می‌کنند تا هرچه زودتر آب به همدان برسد. 

وی تأکید کرد: پروژه تأمین آب همدان اعتبار لازم را دارد فقط باید از نظر عملیاتی، دستگاه‌های اجرایی کار را شتاب بدهند تا آب به موقع برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه در این فرصت باید از راه‌کارهایی بهره برد تا مشکل آب شرب همدان کاهش یابد و مردم کمتر با مشکل مواجه شوند، یادآور شد: راه‌کارهایی چون جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی و اجاره چاه انجام تا طرح آبرسانی به همدان انجام شود.  

حاجی‌بابایی در پایان با بیان اینکه اولویت اول ما آبرسانی به همدان است، گفت: حل مشکل تصفیه‌خانه بهشتی نیز در دستور کار است تا روند حل مشکل آب در همدان به سرعت انجام گیرد.

انتهای پیام/89033/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول